Tuesday, March 3, 2009

Pemikiran

Dua hari lagi... aku telah menjalani kehidupan ini selama 29 tahun... Banyak peristiwa dan pengalaman yang telah aku lalui... Kehidupan terlalu banyak mengajarku...

Seharusnya di usia seperti ku... bnyk wanita sudah mendambakan berkeluarga... berumahtangga... tapi ... aku belum bisa semuanya...

Dari sehari ke hari... komitment kerja ku bertambah banyak dan bertambah berat... rasanya aku ingin lepaskan semuanya dan jalani kehidupan yang simple... sederhana dan jauh dari kesibukan dan komitment yang rasanya mengikat aku...

kehidupan ku jauh dari keseimbangan kerana aku terlalu banyak menghabiskan waktu di kerja ku dan juga dunia internet... Bulan Ogos nanti, aku akan berkursus lagi dan kerja lagi...
Kadang rasanya... aku tidak mampu untuk hadapi semuanya tetap aku harus tetap bertahan kerana kehidupan ku ini sememangnya begini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...